Strona firmowa
Strona firmowa to w dzisiejszych czasach „must have” dla niemal każdego przedsiębiorstwa. Głównym celem strony tego typu jest prezentacja firmy i jej oferty. Dzięki niej klienci mogą łatwo znaleźć wszystkie potrzebne im informacje, co pozytywnie wpływa na lojalność wobec marki oraz na sprzedaż. Taka strona to też podstawa e-marketingu, pozwalającego przyciągnąć nowych odbiorców.
Co powinno znaleźć się na stronie firmowej? Na pewno podstawowe informacje o firmie i jej pracownikach, dane kontaktowe oraz podstrony dotyczące produktów czy usług. Aby jednak strona firmowa była naprawdę konkurencyjna, to może nie wystarczyć. W zależności od specyfiki działalności warto zadbać też o dodatkowe elementy: dział aktualności albo bloga (budowanie widoczności i autorytetu strony w Google!), galerię czy forum. Należy również zatroszczyć się o wartościowy content – takie interesujące użytkownika treści nie tylko wpływają na naszą widoczność w wyszukiwarce, ale przede wszystkim przyciągają nowych odbiorców.
Na stronie firmowej często znajdują się też podstrony, które występując osobno, stanowią odrębny rodzaj stron – takie jak:
• blogi,
• portfolio,
• strony produktowe lub moduły umożliwiające dokonanie zakupów (e-commerce) czy rejestrację.
Odpowiednie zaplanowanie i zaprojektowanie tych elementów na stronie www, ma znaczący wpływ na ostateczną decyzję zakupową konsumenta.