OD CZEGO ZALEŻY CENA POZYCJONOWANIA STRON?
Od branży i jej konkurencyjności oraz od lokalizacji. Im większe miasto, tym więcej firm zajmujących się daną usługą, a im więcej firm, tym większa konkurencja. Ale nie zawsze tak to działa, może się okazać, że w danym mieście na przykład nikt nie zleca usługi pozycjonowania swojej strony. Może też zdarzyć się tak, że długo nic się w danej branży nie dzieje, ale w pewnym momencie pojawia się nowy gracz z dużym budżetem marketingowym i nagle dominuje Google na wszystkie frazy. Dlatego też taki cennik pozycjonowania należy co jakiś czas poddawać rewizji.
Od tego, jak rozbudowana jest pozycjonowana strona i jakie mamy możliwości późniejszej jej rozbudowy. Jeśli będzie można dowolnie rozwijać stronę i ją modyfikować, to bardzo dobrze i cena będzie niższa. Jeśli jednak okaże się, że nie ma takiej opcji, pozycjonowanie będzie dużo droższe lub wręcz w niektórych branżach niemożliwe. Warto wtedy rozważyć stworzenie nowej strony internetowej.
Od historii strony, jej wieku, a także od tego, czy wcześniej były na niej wykonywane działania SEO i jakie one były. Mowa tu o tym, że klient mógł wcześniej zlecić pozycjonowanie strony nieuczciwej agencji, która nieźle nabroiła. Zanim nasza firma naprawi wszystkie szkody, może minąć trochę czasu. Chodzi tutaj o działania, mające na celu zoptymalizowanie strony, pod względem jej wydajności, struktury oraz bezpieczeństwa.
Cennik pozycjonowania będzie różna w zależności od tego, jaka jest konkurencyjność branży, jaki jest obszar działania, w której realizujesz swoje usługi lub sprzedajesz swoje usługi itp. Dlatego właśnie najlepiej napisać do nas i uzyskać bezpłatną wycenę.